راهی مطمئن و امن برای اقامت اروپا
خرید ملک و سرمایه گذاری در اروپا

اقامت با خرید ملک در اروپا

روش خرید ملک یکی از سریعترین روش مهاجرت به اروپا می باشد فرد می تواند با خرید ملک علاوه بر اینکه سرمایه خود را حفظ می کند به سود هم دست پیدا نماید با توجه به اینکه سرمایه در ملک وارد شده است ریسک پایینی دارد. فرد در روش اقامت با خرید ملک در اروپا، اجازه کار خواهد داشت و این روش می تواند به اقامت و پاسپورت منجر شود.

مزایای خرید ملک در اروپا

با خرید ملک در اروپا، هم می توانید ملک خود را اجاره داده و سود دریافت کنید و هم هر زمان که بخواهید می توانید با فروش ملک پول خود را نقد کنید. به علاوه شرکت هایی در اروپا هستند که با اصل پول شما را گارانتی می کنند و شما می توانید با خیال راحت با خرید ملک در اروپا، علاوه بر انتقال سرمایه خود به اروپا، اقامت دریافت کنید. فرد در مدت کمی می تواند با خرید ملک در مبلغ تعیین شده به اخذ اقامت اروپا دست یابد.

کشورهایی که با خرید ملک در اروپا اقامت میدهند

کشورهایی که از روش خرید ملک در اروپا اقامت می دهند شامل کشور پرتغال، اسپانیا، یونان و ترکیه می شوند. در هر کدام از این کشورها میزان مبلغی خاصی برای خرید ملک باید در نظر گرفته شود و همینطور طول پروسه در هر کشور متفاوت می باشد. خرید ملک با توجه به روند پروسه سرمایه گذاری در این روش، یکی از سریعترین راه های اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری می باشد. 

قابل ذکر است سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در پرتغال از سریعترین راه های اخذ اقامت در اروپا می باشد و فرد می تواند با مبلغ مورد نظری که تعیین شده است خرید ملک داشته و سپس به اقامت پرتغال دست یابید.

خرید ملک در اروپا

خرید ملک در مجارستان

اقامت مجارستان از طریق خرید ملک یکی از راحت ترین راه های گرفتن اقامت و سرمایه گذاری در این کشور است. چنانچه میخواهید در این کشور زیبا و خوش آب و هوا ملکی داشته باشید، میتوانید اطلاعات بیشتر را در لینک زیر پیدا کنید. برای خرید ملک در مجارستان با ما تماس بگیرید.

خرید ملک در یونان

یونان یکی از کشورهای مقرون به صرفه برای زندگی و سرمایه گذاری است. از این رو شما فقط به 250.000 یورو نیاز دارید تا بتوانید اقامت این کشور زیبا را به دست آورید.

در صورتی که 5 سال در این کشور اقامت داشته باشید، میتوانید اقامت خود را برای 5 سال بعدی هم تمدید کنید.

خرید ملک در اروپا
خرید ملک در اروپا پرتغال

خرید ملک در پرتغال

اگر به دنبال روشی آسان برای سرمایه گذاری در کشور پرطرفدار پرتغال هستید، اقامت پرتغال ازطریق سرمایه گذاری را پیشنهاد میدهیم. با خرید ملک در این کشور میتوانید به مدت ۵ سال در آنجا زندگی کنید. برای خرید ملک در پرتغال با مشاوران ما در تماس باشید.

خرید ملک در آلمان

این کشور مانند دیگر کشورها با خرید ملک اجازه اقامت دائم را به افراد نمیدهند در حالی که با خرید ملک میتوانید اقامت موقت آلمان را به دست آورید.

خرید ملک در اروپا
خرید ملک در اروپا پرتغال

خرید ملک در فرانسه

برای گرفتن اقامت فرانسه، میتوانید در این کشور ملک خریداری کنید. این کشور از جمله کشورهای پرطرفدار برای خرید ملک برای افراد خارجی است. با خرید ملک در فرانسه و اقامت این کشور از این طریق میتوانید از مزایایی همچون شروع به کار و … بهره مند شوید.

خرید ملک در اسپانیا

برای گرفتن اقامت دائم و موقت این کشور میتوانید از طریق سرمایه گذاری در ملک اقدام کنید. کشور اسپانیا نیز مانند پرتغال و فرانسه از جمله کشورهایی با اقتصاد قوی و پرطرفدار میباشد. با مشاوره با اندیشه میتوانید در سریعترین زمان ممکن برای خرید ملک در اسپانیا اقدام کنید.

خرید ملک در اروپا

خرید ملک و ایجاد راهکاری موفق برای افزایش سرمایه

خرید ملک و سرمایه گذاری در

مشاوره مهاجرتی رایگان

هدف ما در موسسه مهاجرتی اندیشه از مطالب ارائه شده، اطلاع رسانی و کمک به عزیزان علاقمند به مهاجرت به بهترین کشورهای دنیا می‌باشد.

برای ارتباط با مشاوران مهاجرتی ما فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.