موسسه اندیشه AndisheCo

AndisheCo CopyRight 2023

موسسه اندیشه AndisheCo

AndisheCo CopyRight 2023

آسانترین راه های مهاجرت به اروپا کدامند؟

سریعترین راه های مهاجرت به اروپا کدامند؟

آنچه در این مقاله میخوانید:

بسیاری از افراد تمایل دارند تا از سریعترین راه های مهاجرت به اروپا اطلاع یابند. در صورتی که شما عزیزان هم می خواهید برای مهاجرت به اروپا اقدام کنید اما از انواع روش های مهاجرت به اروپا اطلاع ندارید با ما همراه باشید.

سریعترین راه های مهاجرت به اروپا

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با سریعترین راه های مهاجرت به اروپا آشنا شوید. این روش ها عبارتند از:

شرکت در دوره های زبان

شرکت در دوره های زبان به عنوان یکی از آسان ترین راه مهاجرت به اروپا مطرح است. افرادی که سرمایه زیادی ندارند و میخواهند از روش هایی اقدام کنند که سرمایه زیادی لازم ندارد، می توانند با شرکت در دوره های زبان برای کشور مقصد اقدام کنند. طول این دوره چهار الی شش ماه میباشد؛ از زمانی که اقدام به سفر دارند تا زمانی که ویزایشان را اخذ کرده و وارد کشور مقصد شوند بهتر است برای این دوره های زبان در کشور آلمان، دوره های زبان آلمانی، در کشور اسپانیا دوره های زبان اسپانیایی شرکت کنید. یعنی در درجه اول بهتر است زبان هر کشور مورد بررسی و‌ مطالعه قرار گیرد که شانس ویزا در بهترین و بالاترین حالت ممکن باشد. این دوره ها به شکلی است که برای لولی که مورد نظر دانشجو یا آن نیروی کار میباشد بستگی به این دارد که هدفشان از شرکت در دوره های زبان چیست.

برای مثال افرادی که میخواهند زبان را یاد بگیرند و وارد دانشگاه شده و ادامه تحصیل دهند، این افراد باید دوره های یک ساله را بگذرانند. همچنین در حین یادگیری زبان محلی آن کشور برای مثال در آلمان باید زبان آلمانی را یاد بگیرند و در کنار آن دروس پایه مربوط به رشته انتخابی را نیز بیاموزند. مثلا افرادی که قصد خواندن پزشکی را دارند هم زبان آلمانی هم دروس پایه زیست آناتومی و غیره به زبان آلمانی یاد میگیرند. یا متقاضیانی که میخواهند وارد دوره های مهارتی و مهندسی شوند ریاضیات، فیزیک و غیره را باید در کنار زبان آلمانی یاد بگیرند. معمولا طول این دوره ها یک ساله است.

برای افرادی که قصد ادامه تحصیل به زبان آلمانی را دارند و دروس پایه ترکیبی است و معمولا هزینه این دوره ها حدودا شش هزار یورو در سال است. همچنین متقاضی با ویزای دانشجویی  اجازه کار دانشجویی را نیز دارد و اگر همسر و فرزند زیر هجده سال دارند، میتوانند همراه خودشان بیاورند.

دسته دوم افرادی هستند که قصد یادگیری زبان برای ورود به بازار کار دارند؛ این افراد معمولا بالای ۳۵ سال هستند و مدرک دانشگاهی نیز دارند و  برخی هم دارای سوابق کاری میباشند. همچنین قصد پیشرفت زبان خود را دارند که در آن کشور مقصد شروع به کار کنند و این شرایط برای تمام دوره های زبان و زبان های مختلف یکی میباشد. این دوره ها سه ماهه، شش ماهه و یک ساله هستند و با دوره های زیر یک سال متقاضی اجازه کار ندارد اما با دوره های یک سال شما اجازه کار نیز دارید. هزینه دوره ها بین پنج تا هفت هزار یورو میباشد البته بسته به نوع دوره انتخابی و هدف متقاضی هزینه ها متفاوت است.

ویزای سرمایه‌ گذاری

دریافت ویزای سرمایه گذاری نیز به عنوان یکی از بهترین روش های مهاجرت به اروپا مطرح است. نوع دوم برای افرادی که قصد دارند کار های اقامت خودشان را هرچه سریع تر جلو ببرند و ویزا و اقامتشان را در کشور مقصد بگیرند، مناسب است. برای کشور های مختلف اروپایی با شرایط مختلف برای مثال اقامت اروپا با خرید ملک یا ویزای طلایی که بازه زمانی حدودا شش ماه دارد؛ از زمانی که متقاضی ارزیابی اولیه پروندشان انجام میشود و سرمایه خرید ملک یا بیزینس مورد نظر در کشور مقصد انجام میشود مثل خرید ملک در پرتغال یا خرید ملک در اسپانیا یا هر کشور اروپایی دیگری که این نوع ویزا را ارائه میدهد.

موسسه مهاجرتی اندیشه خدمات خود را خصوص سریعترین راه های مهاجرت به اروپا ارائه میدهد. این موسسه مهاجرتی با تیم وکلای تخصصی و قانونی شرکت هم خرید و هم تمامی مراحل مربوط به اخذ ویزا را انجام می دهد. توجه داشته باشید که برای مهاجرت به اروپا و اخذ ویزا از این طریق حدودا شش ماه زمان میبرد. مد نظر داشته باشید مبلغی که برای انواع ویزا سرمایه گذاری ثبت شده در پرتغال  ۲۸۰ هزار یورو،  ۳۵۰ هزار یورو و ۵۰۰ هزار یورو است. در اسپانیا این مبلغ کمتر از۵۰۰ هزار یورو نیست؛ ضمن این که این روش به عنوان یکی از سریع ترین راه های مهاجرت به اروپا، اخذ ویزا و اقامت شناخته شده است.

ثبت شرکت

ثبت شرکت یکی دیگر از روش های سریع مهاجرت به اروپا است. این روش که مشابه استارت آپ است، برای افرادی که قصد اخذ ویزای کارفرمایی دارند، افرادی که نیروی ماهر و متخصص هستند، افرادی که در دارای مدارک دانشگاهی و مهارت و تخصص حرفه ای هستند، مانند لیسانس یا فوق لیسانس؛ قایل دسترسی است که با طرح یک ایده برای راه اندازی یک کسب و کار برای کشور اروپایی مقصد، موسسه مهاجرتی اندیشه برایشان ثبت شرکت و استارتاپ را انجام می دهند.

همچنین برای ثبت شرکت در بعضی از کشورهای اروپایی ما راه اندازی بیزینس نیز انجام میدهیم؛ علاوه بر ثبت شرکت و درخواست ویزا بعد از حضور در کشور مقصد، موسسه ما شرکت شما را راه اندازی میکند و به درآمدزایی نیز میرساند. توجه داشته باشید که پروسه ثبت شرکت پروسه ای است که نسبت به ویزاهای دیگر روش سریعی است وحدودا هشت تا نه ماه زمان میبرد. این نوع ویزا معمولا نیاز به ارائه مدرک زبان ندارد. برای مثال در کشور نروژ، فرد متقاضی تنها با نشان دادن مدرک دانشگاهی و سوابق کاری کافیست.

نتیجه گیری

در صورتیکه تمایل دارید تا نسبت به سریعترین راه های مهاجرت به اروپا اقدام کنید کافی است در مورد این موضوع به انداره کافی تحقیق کنید؛ به همین منظور با همکاران ما در موسسه مهاجرتی اندیشه در تماس باشید. همکاران ما به سوالات شما عزیزان پاسخ خواهند داد. برای تماس با موسسه مهاجرتی اندیشه همین حالا اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search
شروع به تایپ کنید تا مقاله های مورد نظر خود را ببینید.

برای دریافت مشاوره مهاجرتی فرم زیر را پر کنید.