موسسه اندیشه AndisheCo

AndisheCo CopyRight 2023

موسسه اندیشه AndisheCo

AndisheCo CopyRight 2023

بهترین شهر‌های اسپانیا برای خرید ملک

خرید ملک در اسپانیا

آنچه دراین مقاله میخوانید:

بر اساس تحقیقات جامع موسسه مهاجرتی اندیشه از شرایط و قیمت خرید خانه در شهرهای اسپانیا، برخی از شهرهای این کشور برای خرید ملک خارجی مناسب ترند. از جمله شهرهای مورسیا، مالاگا و آلمریا که البته قیمت خرید ملک در شهرهای بزرگتری مانند مادرید و اسپانیا بیشتر است. برای خرید آپارتمان ارزان در اسپانیا میتوانید نام شهر آلمریا را بخاطر داشته باشید. خرید ملک ارزان در شهرهای مناسب اسپانیا شما را به بازده مالی و اخذ اقامت این کشور می رساند. گزینه ها و موقعیت هایی گوناگونی برای خرید ملک دراسپانیا و شهرهای گوناگون آن وجود دارد. علاوه بر آن قیمت خرید آپارتمان بستگی به نوع آپارتمان از جمله نوساز یا چند سال ساخت دارد. خارجیان و سرمایه گذارانی که با خرید ملک در شهرهای اسپانیا سرمایه گذاری می کنند، علاوه بر سکونت و اقامت در این کشور به بازده مالی خوبی نیز خواهند رسید.

بهترین شهر‌های اسپانیا برای خرید ملک

در خصوص اقامت اروپا با خرید ملک، طی چند سال گذشته بیشترین آمار خرید ملک در اسپانیا در شهرهای بزرگ این کشور بوده است. در سال 2018 تعداد 134.705 واحد مسکونی در اسپانیا فروخته شده که جالب است بدانید 16.7 درصد از این تعداد به خارجیان فروخته شده است. بیشترین تقاضای خرید ملک در اسپانیا از طرف سرمایه گذاران انگلیسی بوده است. همچنین کشورهای اسکاندیناوی و بلژیک هم از مهمترین مشتریان خرید ملک در اسپانیا بوده اند.

خرید ملک در مورسیا

یکی از بهترین شهرها برای خرید آپارتمان در اسپانیا، شهر مورسیا بوده و چنانچه قیمت خرید ملک در این شهر کمتر از 200 هزار یورو برآورد شده است.

مادرید و بارسلونا

طی این سالها یعنی از 2017 تاکنون قیمت خرید ملک در شهر مادرید، بارسلونا و جزایر بالریک نیز افزایش داشته است. شهرهای مادرید و بارسلونا از امن ترین شهرهای اسپانیا برای خرید ملک شناخته شدند. زیرا از ریسک کمتری در سرمایه گذاری برخوردار هستند. به همین علت قیمت خرید ملک در این شهرها در سال 2021 تا 3.8 درصد افزایش یافت. با افزایش قیمت خرید ملک در این شهرها، شرکت های سازنده ملک بر آن شدند که ساخت و سازهای بیشتری انجام دهند. اما شرکت های سازنده ملک بدین منظور با مشکل کمبود فضا و زمین خالی برای ساخت آپارتمان و ساختمان مواجه شدند، زیرا شهرهای بزرگ فضاهای خالی کمتری برای ساخت و ساز ملک دارند. مانند شهرهای مادرید، بارسلونا، کاستابلانکا، کاستا دل سول و جزایر بالریک.

علاوه بر آن با توجه به این شرایط، یعنی افزایش قیمت خرید ملک در اسپانیا و پایین بودن آمار ساخت و ساز ملک در این شهرها، تقاضا برای اجاره آپارتمان و خانه بالا رفت. قیمت خرید آپارتمان در شهرها و مناطق مختلف این کشور از 37 هزار شروع و تا 3.500.000 یورو یا حتی بیشتر ادامه دارد.

مایل به پر کردن فرم مشاوره تخصصی هستید؟

تنها 5 دقیقه زمان شمارو میگیره!

اقامت اسپانیا با خرید ملک

در واقع برای اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک باید تحقیقی از شهرهای این کشور داشته باشید. همچنین خرید ملک در شهرهای مورسیا، آلمریا، Huelva ،LLeida Las palmas de gran canaria بالاترین سود از خرید ملک را دارند.

خرید ملک در دیگر شهرهای اسپانیا

خرید ملک در شهر LIeida برای سرمایه گذاری، سود نسبتا خوبی نسبت به دیگر شهرها دارد. Lleida شهری قدیمی واقع در 155 کیلومتری شهر بارسلونا است این شهر آب و هوایی کوهستانی داشته و در شمال شرقی کشور اسپانیا واقع می باشد. تولید محصولات کشاورزی و صنایع منسوجات در این شهر رونق خوبی دارد، همچنین ورزش های زمستانی مانند اسکی در این شهر رایج است. این شهر موزه و کلیساهای زیبایی برای دیدن دارد. مهمتر از همه اینکه قیمت خرید آپارتمان در این شهر برای سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد.

از دیگر شهرهای مناسب برای خرید ملک در اسپانیا باید به شهر مورسیا توجه داشته باشید. شهر مورسیا در جنوب شرقی اسپانیا واقع شده و این شهر تامین کننده محصولات غذایی برخی از کشورهای اروپایی می باشد. قابل توجه اینکه در شهر بارسلونا نمیتوانید با کمتر از 200 هزار یورو ملک بخرید. طبق نتایج موجود از بررسی ها و تحقیقات انجام شده، سرمایه گذاران و توریست های خارجی بیشتر در oliva، gandia، collera، sagunto و البته والنسیا انواع ملک را با هدف سرمایه گذاری یا گذران تعطیلات و سکونت می خرند. بهتر است که ابتدا برنامه و هدفتان از خرید آپارتمان در شهرهای اسپانیا را مشخص کنید سپس مناسب ترین شهر را برای خرید ملک انتخاب نمایید.

ساخت و ساز ملک در اسپانیا

آپارتمان های نوساز، چند سال ساخت، آپارتمان های لوکس، آپارتمان های دوبلکس و یا آپارتمان های ارزان قیمت از گزینه های گوناگون برای خرید ملک در این کشور می باشند. اما توجه داشته باشید که با توجه به شرایط پاندمیک  مشکلات دنیا نظیر شیوع بیماری  سرعت ساخت و ساز پروژه های ملک در این کشور کمتر شده است.

زیرا تعداد کارگران به خاطر رعایت فاصله اجتماعی جهت پیشگیری از شیوع این بیماری کم شده و در مقابل هم هزینه های ساخت و ساز ملک در این کشور رو به افزایش می باشد. لذا برای سرمایه گذاری بهتر است که در مناطق کمتر توسعه یافته انواع آپارتمان و خانه بخرید.

بعد از بررسی اقامت اسپانیا با خرید ملک، بدین نکته خواهید رسید که آلیکانته، جزایر بالریک و جزایر قناری از شهرها و مناطقی هستند که بیشتر سرمایه گذاران و خارجیان در آن ملک به منظور سکونت، سرمایه گذاری و گذران تعطیلات می خرند. با خرید آپارتمان در شهرهای اسپانیا هم سرمایه گذاری کنید و هم اقامت و شهروندی کشور اسپانیا را نیز بدست آورید. با توجه به توضیحاتی که داده شد، خرید ملک در اسپانیا و شهرهای آن با هدف اجاره دادن افزایش پیدا کرد. که در موازات همین تغییرات خرید ملک های تجاری، دفتر کار و پارکینگ نیز برای اجاره دادن افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search
شروع به تایپ کنید تا مقاله های مورد نظر خود را ببینید.

برای دریافت مشاوره مهاجرتی فرم زیر را پر کنید.