موسسه اندیشه AndisheCo

AndisheCo CopyRight 2023

موسسه اندیشه AndisheCo

AndisheCo CopyRight 2023

مراحل خرید خانه در قبرس شمالی در 2024

مراحل خرید خانه در قبرس شمالی در 2024

خرید خانه در قبرس شمالی شامل چندین مرحله برای اطمینان از یک معامله عالی و قانونی است. در مرحله اول بسیار مهم است از خدمات یک موسسه مهاجرتی معتبر برای خرید ملک در قبرس شمالی استفاده کنید. موسسه مهاجرتی اندیشه با برخورداری از تیم مجرب و باتجربه میتواند در این پروسه شما را یاری رساند.

قیمت خرید خانه در قبرس شمالی

قیمت خرید خانه در قبرس شمالی متفاوت است. در واقع قیمت اولیه آپارتمان ها و ویلاها در قبرس شمالی با توجه به عوامل مختلفی مانند موقعیت مکانی، متراژ، امکانات رفاهی، نزدیکی به خط ساحلی متغیر می باشد.

در حال حاضر شروع قیمت ها برای یک واحد استودیو فلت ۴۶ متری در قبرس شمالی از ۸۰ هزار پوند است. برای واحدهای ویلایی شروع قیمت از ۲۰۰ هزار پوند می باشد. البته این قیمت‌ ها با توجه به پروژه و امکانات موجود و همچنین موقعیت مکانی پروژه می‌تواند متفاوت باشد.

نکته مهم در خصوص املاک در قبرس شمالی امکان خرید و پرداخت به صورت اقساط با پیش پرداخت ۳۰٪ از ارزش ملک است. پرداخت الباقی مبلغ به صورت اقساط بدون بهره تا بیش از ۸۰ ماه می‌ باشد.

خرید خانه به صورت اقساطی در قبرس شمالی

در بیشتر پروژه های موجود در قبرس شمالی شرایط پرداخت اقساطی برای تسهیل در شرایط خرید متقاضیان وجود دارد. در حال حاضر به طور کلی برای پروژه ها و واحدهای پیش فروش ۳۰٪ از ارزش ملک را به عنوان پیش پرداخت و مابقی مبلغ اقساط بدون بهره تا ۸۰ ماه قابل پرداخت است و در صورت تمایل به خرید واحدهای آماده تحویل این شرایط به صورت ۵۰ تا ۷۰ درصد ارزش ملک به عنوان پیش پرداخت و مابقی مبلغ اقساط ۱۲ تا ۲۴ ماهه بدون بهره خواهد بود.

هزینه های جانبی خرید خانه

مطابق قوانین جدید در سال 2024 هزینه های جانبی خرید ملک در قبرس شمالی به شرح زیر است که در زمان خرید ملک حتما آن را مد نظر داشته باشید:
٪۰/۵ از ارزش ملک به عنوان هزینه تمبر، ۱۲٪ ارزش ملک برای ثبت که ۶٪ این مبلغ پس از تنظیم قرارداد با شرکت سازنده و ۶٪ آن در زمان تحویل ملک پرداخت می شود و همچنین ۵٪ از ارزش ملک به عنوان مالیات ملک در زمان تحویل تنها برای یک بار باید پرداخت شود.

قانون وراثت ملک

در زمان خرید ملک در قبرس شمالی مالکیت عرصه و اعیان به خریدار داده می شود، بنابراین خریدار ملک دارای مالکیت ۱۰۰ درصد ملک خود به صورت کامل است. در ادامه قانون وراثت در قبرس شمالی بدین صورت است که تمام املاک و دارایی های هر فرد خارجی پس از فوت مابین افراد درجه یک او تقسیم می شود و چنانچه فرد از قبل وصیت نامه داشته باشد مطابق با آن اموال املاک وی تقسیم می شود.

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی شامل موارد زیر است:

  • انتخاب ملک دلخواه

    اولین مرحله برای خرید ملک در قبرس شمالی انتخاب واحدی متناسب با سلایق و بودجه تان می باشد. مشاوران ما در موسسه مهاجرتی اندیشه با توجه به ایده آل ها و شرایط شما بهترین گزینه ها را به شما معرفی می کنند.

  • رزرو‌ خانه دلخواه و تنظیم قرارداد

    پس از دریافت مشاوره و یا بازدید از پروژه ها و انتخاب واحد مورد نظر می توانید آن را با پرداخت مبلغ ۵ هزار پوند به نام خود رزرو کنید. سپس یک پیش قرارداد بابت این اقدام از شرکت سازنده دریافت کنید.

  • تکمیل مبلغ پیش پرداخت و تنظیم قرارداد

    بعد از رزرو واحد شما به مدت یک ماه زمان دارید تا پیش پرداخت واحد خود را تکمیل کنید. پس از پرداخت مبلغ پیش پرداخت قرارداد میان شما و شرکت سازنده تنظیم و تحویل شما خواهد شد.

  • انجام امور اداری و کارهای مربوط به اقامت

    اگر قصد دریافت اقامت قبرس شمالی را دارید پس از دریافت قرارداد، ابتدا در اداره ثبت قبرس شمالی ثبت خواهد شد. سپس روند کارهای اقامتی شما توسط موسسه مهاجرتی اندیشه آغاز و انجام می شود.

  • پروسه خرید ملک با موسسه مهاجرتی اندیشه

    ما در موسسه مهاجرتی اندیشه با همراهی تیم آموزش دیده و با تجربه با ارائه خدمات برای سرمایه گذاری امن و البته پرسود از زمان انتخاب ملک مورد نظر شما تا دریافت اقامت تمام اعضای خانوادتان در کنارتان هستیم.

پس از تماس شما با تیم موسسه مهاجرتی اندیشه، مشاورین ما پس دریافت اطلاعات و بررسی خواسته‌ ها و بودجه شما بهترین پروژه‌ها را برای سرمایه‌ گذاری متناسب با موقعیتتان معرفی می‌ کنند. در این زمان ما شما را دعوت می‌کنیم در قبرس شمالی پروژه های خرید ملک را از نزدیک ببینیند. شما می‌توانید بعد از بازدید از پروژه‌ ها با تیم ما مراحل خرید ملک را انجام دهید.

سوالات متداول در خصوص خرید خانه در قبرس شمالی

  1. آیا با خرید خانه در قبرس شمالی می توانم برای خودم و فرزندم اقامت بگیرم؟

بله با خرید ملک در قبرس شمالی می توانید برای خود و خانواده و فرزندان زیر ۱۸ سال اقامت آن کشور را دریافت کنید.

2. مزایای خرید ملک در قبرس شمالی چیست؟

  • دریافت اقامت
  • برخورداری از مزایای شهروندی
  • سیستم درمانی و آموزشی رایگان
  • سرمایه گذاری و رشد سرمایه به پوند انگلستان
  • امکان داشتن درآمد ارزی از طریق اجاره خانه
  • امکان تحصیل فرزندان در دانشگاه های بین المللی
  • امکان داشتن حساب بانکی

3. آیا آب و هوای قبرس برای زندگی مساعد است؟

بله آب و هوای قبرس شمالی در اکثر فصول سال بسیار ملایم و مطلوب است. این کشور دارای طبیعت زیبا و تفریحات آبی فراوانی است که در طول سال مسافران را جذب می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search

درخواست مشاوره تخصصی

شروع به تایپ کنید تا مقاله های مورد نظر خود را ببینید.

برای دریافت مشاوره مهاجرتی فرم زیر را پر کنید.