موسسه اندیشه AndisheCo

AndisheCo CopyRight 2023

موسسه اندیشه AndisheCo

AndisheCo CopyRight 2023

هزینه مهاجرت به اروپا در سال 2023-2024

مهاجرت به اروپا

آنچه در این مقاله میخوانید:

هزینه مهاجرت به اروپا چقدر است؟ چگونه می توان به اروپا مهاجرت کرد؟ آیا هزینه مهاجرت به اروپا بالاست؟ این ها سوالاتی هستند که ممکن است به ذهن اکثر افراد خطور کند. متقاضیانی هستند که در برخی موارد برای مهاجرت به اروپا با مسائلی نظیر رایگان بودن مهاجرت روبه رو هستند و این سوال برایشان پیش می‌آید که آیا مهاجرت به اروپا میتواند رایگان باشد؟ البته که نه هیچ روش مهاجرتی به اروپا رایگان نیست ولی هزینه ها در هر روش متفاوت است بعضی ها بیشتر و بعضی ها کمتر.

اما میتوان از خدمات رایگان هر کشور بهره مند شد مانند خدمات بهداشتی درمانی، امکانات آموزشی، حمل و نقل عمومی و غیره.  اما این نکته را فراموش نکنید که برخی مسیرهای مهاجرتی کم هزینه تر خواهند بود. به عنوان مثال در صورتی که موفق به اخذ ویزای کاری اروپا شوید می توانید با صرف هزینه های اندکی در کشور مورد نظر حضور یابید و از همان بدو ورود حقوق دریافت نمایید یا مسیر تحصیلی هزینه های کمتری در بر خواهد داشت.

هزینه مهاجرت به اروپا

هزینه مهاجرت به اروپا از جمله مسائلی است که متقاضیان میبایست قبل از اقدام کامل و دقیق آن را بررسی کرده و از فیلتر های مالی خود عبور کنند. هر کدام از روش های مهاجرت هزینه خاص خود را دارند که باتوجه به وضعیت و توانایی پرداخت مالی خود میتوانید بهترین گزینه سفر را برای خود و خانواده خود انتخاب کنید. به عنوان مثال برای تحصیل در یک کشور اروپایی باید هزینه تحصیل، هزینه اسکان، تهیه موارد غذایی و پوشاک را پرداخت کنید. همچنین در روش سرمایه گذاری باید هزینه لازم برای خرید ملک، ثبت شرکت و غیره را داشته باشید. پس میزان هزینه مهاجرت به اروپا را روش مهاجرتی مشخص می کند.

هزینه های زندگی در کشور‌های اروپایی

علاوه بر هزینه های مهاجرت بهتر است به هزینه های زندگی در کشور مقصد نیز فکر کنید. زیرا قبل از مهاجرت بهتر است بدانید توانایی پرداخت هزینه های لازم زندگی را دارید یا خیر. برآورد هزینه های زندگی و مهاجرت به اروپا با توجه به سبک زندگی هر فرد تعیین می شود. اینکه دقیقاً به مقصد مهاجرتی فرد متقاضی کدام یک از کشورهای اروپایی باشد بسیار تعیین کننده است. اولین ملاکی که در تعیین بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت لحاظ می شود، هزینه های زندگی در آن کشور می باشد. افراد همواره خواهان انتخاب ارزان ترین کشور اروپایی برای مهاجرت هستند. از کشورهای اروپایی شرقی می توان به عنوان کشورهای ارزان برای مهاجرت و زندگی نام برد و کشورهای اروپای مرکزی و غربی از کشورهای گران اروپا هستند. کشورهایی نظیر نروژ و سوئیس از گرانترین کشورهای اروپایی هستند.

ارزان ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

اروپا با تنوع زیاد، تفاوت های آب و هوایی و فرهنگ خوب، مکانی عالی برای مهاجرت است. ممکن است یکی از بزرگ ترین آرزوهای هر شخصی مهاجرت به یک کشور اروپایی باشد که هزینه کمی را شامل شود. برای مهاجرت به اروپا روش های مختلفی وجود دارد اما دانستن ارزان ترین کشور اروپایی برای مهاجرت خالی از لطف نیست. با داشتن اطلاعات کاملی از کشورهای اروپایی می توانید تصمیم بهتری بگیرید. با توجه به اینکه یکی از بهترین راه های مهاجرت به اروپا سرمایه گذاری است، کشور اسلواکی از ارزان ترین کشورهای اروپا برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. اسلواکی به اندازه بلغارستان یا مجارستان ارزان نیست اما ارزش های بهتری را در استاندارد زندگی، مراقبت های بهداشتی و آموزش ارائه می دهد.

مایل به پر کردن فرم مشاوره تخصصی هستید؟

تنها 5 دقیقه زمان شمارو میگیره!

انتخاب کشور های اروپایی با هزینه و مخارج کمتر

همانطور که میدانید مهاجرت به اروپا مزیت های فراوانی دارد که شامل هزینه های زندگی، کیفیت زندگی بالا، محیط مناسب آموزشی و غیره است، در کنار سایر مزیت های مهاجرت یکی دیگر از مواردی که مهاجران هنگام مهاجرت و تصمیم در مورد کشور مقصد دارند، هزینه های زندگی است. برخی از کشورها در اروپا به دلیل گران بودن شهرت دارند اما این تصویر کل اروپا نیست. در حقیقت، برخی از کشورهای اروپایی به طرز شگفت آوری مقرون به صرفه هستند و برای بازنشستگی در خارج از کشور مناسب هستند. برخی از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای زندگی شامل موارد زیر است:

مجارستان

مهاجرت به مجارستان امروزه طرفداران زیادی دارد. مجارستان کشوری جذاب با هزینه های زندگی مقرون به صرفه میباشد که چشم انداز های این کشور و هزینه های کم زندگی این کشور را تبدیل به مقصدی محبوب و دوست داشتنی برای متقاضیان کرده است این کشور به تدریج در حال تبدیل شدن به کانون برای مسافران و مهاجران بین المللی است.

رومانی

یکی دیگر از کشورهای ارزان قیمت اروپایی که برای زندگی در مطابق استانداردهای منطقه کاملاً کم ارزش است، رومانی است. این کشور غذاهای خوشمزه، هزینه ای مناسب برای زندگی و زیبایی طبیعی سورئال را ارائه می دهد.

اسلواکی

هزینه مهاجرت به اروپا در کشورهایی مثل اسلواکی پایین است. این کشور امن با هزینه های زندگی کم مقصدی عالی برای کسانی است که به دنیال رفاه و آرامش برای زندگی خود و خانواده خود هستند و سال های اخیر شروع به جذب مهاجران و مسافران بین المللی بیشتر کرده است.

بلغارستان

بلغارستان با داشتن چنین هزینه کم زندگی، اقتصاد رو به رشد و یک صنعت فناوری در حال ظهور، نه تنها یک کشور ارزان قیمت اروپایی برای زندگی در آن است بلکه با مناظر طبیعی باورنکردنی غنی شده است.

لهستان

لهستان دارای بخش های برتر متنوعی با فرصت های کاری کافی برای مهاجران، به ویژه در صنایع بین المللی است. ورشو، پایتخت لهستان یک شهر جذاب است و یکی از ارزان ترین شهرها برای زندگی در اروپا به حساب می آید.

برآورد هزینه مهاجرت به اروپا

هزینه مهاجرت به اروپا موضوعی است که قبل از هر اقدامی باید در نظر بگیرید و تمامی مخارج مانند هزینه مسکن، بیمه، بهداشت، حمل و نقل، مواد غذایی و غیره را در آن لحاظ کنید. تنها از این طریق می توانید مهاجرتی آسان و پیش بینی شده داشته باشید. موسسه مهاجرتی اندیشه با چندین سال تجربه در حوزه مهاجرت آماده مشاوره مهاجرتی به شما عزیزان می باشد، با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search
شروع به تایپ کنید تا مقاله های مورد نظر خود را ببینید.

برای دریافت مشاوره مهاجرتی فرم زیر را پر کنید.