موسسه اندیشه AndisheCo

AndisheCo CopyRight 2023

موسسه اندیشه AndisheCo

AndisheCo CopyRight 2023

شرایط اخذ ویزای کار نروژ برای کادر درمان

ویزای کار نروژ برای کادر درمان

یکی از بهترین گزینه های مهاجرت ویزای کار نروژ برای کادر درمان برای این گروه شغلی محسوب می شود. اصولا در دسته بندی روش های مهاجرتی، ویزای کاری، یکی از کم هزینه ترین و بهترین راه ها محسوب می شود. در این مقاله تلاش نمودیم تا با جزئیات بیشتر شرایط ویزای کار نروژ برای کادر درمان را بازگو نماییم.

اگر در ذهن شما مخاطبان موضوعات و سوالات گوناگونی در خصوص مهاجرت به نروژ و نحوه اخذ ویزای کار برای کادر درمان پیش آمده باشد سعی در رفع ابهام داریم. ما در ادامه نحوه کاریابی، میزان دستمزد و درآمد گروه درمانی، شرایط ویزای همراه و اخذ تابعیت نروژ را توضیح خواهیم داد. چنانچه در خصوص ویزای کار نروژ برای کادر درمان سوالات بیشتری داشتید، می توانید همه روزه با ما تماس بگیرید تا شرایط شما توسط مشاورین مجموعه ارزیابی و راهنمایی های لازم خدمت شما ارائه گردد.

شرایط اخذ ویزای کار نروژ برای کادر درمان، پزشکان و پرستاران

کشور نروژ برای کادر درمان و پزشکان و همچنین اکثر رشته های کادر درمان مانند پرستاری، داروسازی، داندان پزشکی، فیزیوتراپی و … ویزایی خاص برای ورود و معادل سازی مدرک در نظر گرفته است. علت این امر نیز نیاز گسترده این کشور به نیروهای مجرب کادر درمان می باشد. پروسه معادل سازی به این صورت است که فرد ابتدا می‌بایست با بهره مندی از وکلای مجرب بین المللی اقدام به دریافت تاییده مدارک پزشکی خود نماید و سپس برای مدت دو سال می تواند به نروژ رفته و مهارت خود در زبان نروژی را به سطح C1 برساند.

در خصوص ویزای کار نروژ برای کادر درمان، در برخی رشته ها مانند فیزیوتراپی تا سطح B2 نیز مورد قبول می باشد. فرد پس از ورود به کشور نروژ اقدام به تحصیل در دوره های زبان نروژی می نماید و در این مدت فرصت دارد تا زبان خود را تقویت کند. یکی از مهم ترین نکات جذاب کشور نروژ برای کادر درمان این است که کادر درمان بر خلاف اکثر کشورها در کشور نروژ قادر به کار پاره وقت حین تحصیل زبان می باشند. در صورتی که فرد اصلی دارای همسر و فرزندان زیر 18 سال است می تواند آنها را نیز به همراه داشته باشد و همسر وی در صورت پیدا نمودن شغل مناسب قادر خواهد بود به صورت تمام وقت اشتغال داشته باشد.

نروژ یکی از پیشرفته ترین کشورها در گسترش دادن و مدرن کردن بیمارستان های خود است. تمامی بیمارستان ها مجهز هستند که احتمال بروز خطا را کاهش می دهد. علاوه بر این، کل سیستم IT بیمارستان های نروژ یکسان شده است. این رویکرد نوآورانه در فناوری اطلاعات، هم برای پزشكان و کادر درمانی و هم برای بیماران سودمند و موثر است.

طبق سیستم درمانی نروژ برای کاهش فشارهای کاری و روانی برنامه همسان سازی کادر درمانی اجرا می شود و در واقع در محیط کاری عموما محیط دوستانه تری را تجربه خواهید نمود. کارفرمایان در نروژ انعطاف پذیری دارند و شما همیشه برای خانواده و نیازهای آنها وقت دارید. داشتن حق کار انعطاف پذیر باعث کاهش فشار روحی و روانی می شود. در نروژ اضافه کاری زیاد نیست و یک پزشک، پرستار و به طور کلی کادر درمانی در نروژ تقریباً هشت ساعت در روز کار می کند زیرا ساعات طولانی کاری، گذراندن وقت کافی با یک بیمار را غیرممکن می کند و در نروژ همواره تمرکز بر روی بیمار است. روحیه تیمی به طور مستقل از سن و سال بین همه متخصصان بخش تقسیم می شوند. این کار نتیجه سازمان بهداشت و درمان به دور از سلسله مراتبی است که احساس تیمی، پیوستگی به یکدیگر و همکاری در سیستم مراقبت های بهداشتی نروژ را بسیار رایج نموده ست.

مایل به پر کردن فرم مشاوره تخصصی هستید؟

تنها 5 دقیقه زمان شمارو میگیره!

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کادر درمان نروژ

مدارک مورد نیاز برای ویزای کادر درمان نروژ به طور خلاصه شامل موارد زیر است:

  • مهارت زبان نروژی در سطح B2
  • مجوز، تأیید کامل و دائمی
  • پیش پرداخت هزینه رسیدگی به پرونده
  • مجوز شروع حرفه در نروژ
  • انتخاب حرفه
  • پیوست ها
  • گذرنامه
  • دیپلم و سوابق کلیه آموزش های مربوطه. نسخه های معتبر نمرات شما به تنهایی برای اخذ ویزای کادر درمان نروژ کافی نیست. یک بررسی اجمالی از دانشگاه یا کالجی که در آن شرکت کرده اید ارسال کنید، از جمله ارائه برنامه آموزشی. کلاس های نظری که باید تعداد ساعات ذکر شده و تعداد هفته ها، ساعت های انجام شده در هر بخش را ذکر نمایید. یادتان باشد که تاریخ شروع و تاریخ فارغ التحصیلی را ذکر کنید.
  • تأیید از کارفرمایان قبلی خود را برای تجربه کار بعد از فارغ التحصیلی ارسال کنید. این باید شامل زمان شروع و خاتمه کار و همچنین زمینه کاری و تجربه شما باشد.
  • ترجمه اسناد
  • تأیید آموزش پزشکی پایه متقاضی
  • کسانی که مایل به درخواست مجوز هستند، باید هزینه پردازش را از قبل پرداخت کنند.

به طور کلی تمامی افرادی که در حوزه های پزشکی و پیرا پزشکی دارای تحصیلات دانشگاهی می باشند و قصد مهاجرت کاری در این خصوص را دارند بایستی دارای تاییدیه ها و مجوز های پزشکی یا اصطلاحا لایسنس آن کشور باشند. برای دریافت لایسنس، کارجویان در حوزه پزشکی بایستی یک پروسه علمی را طی نمایند که به آن معادل سازی مدارک گفته می شود. چنانچه در خصوص شرایط ویزای کار نروژ برای کادر درمان سوالی دارید، می توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search
شروع به تایپ کنید تا مقاله های مورد نظر خود را ببینید.

برای دریافت مشاوره مهاجرتی فرم زیر را پر کنید.