موسسه اندیشه AndisheCo

AndisheCo CopyRight 2023

موسسه اندیشه AndisheCo

AndisheCo CopyRight 2023

اقامت پرتغال با خرید ملک از طریق موسسه اندیشه

مزایای خرید ملک در پرتغال

خوب است بدانید که اقامت پرتغال با خرید ملک یکی از روش های مهاجرت به پرتغال است. شما با سرمایه‌گذاری و خرید ملک در کشور پرتغال قادر به دریافت golden visa یا ویزای طلایی پرتغال می شوید. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که برای مهاجرت به پرتغال چه باید کرد؟ چگونه می توان در این کشور سرمایه گذاری کرد؟ چرا این کشور برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت مناسب است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ تمامی این سوالات را بدانید.

مزایای دریافت اقامت پرتغال با خرید ملک

با ‌برنامه ویزای طلایی و اخذ پاسپورت پرتغال، دولت امکان اقامت برای تمام سرمایه گذاران و خانواده‌هایشان را در پرتغال فراهم می‌کند. خرید ملک در پرتغال همراه با ویزای طلایی این کشور با مزایای زیر همراه است:

  • اقامت در پرتغال در تمام طول مدت ویزا
  • کار، زندگی و تحصیل در پرتغال
  • امکان سفر آزادانه به 26 کشور شینگن اتحادیه اروپا، بدون ویزا
  • دریافت اقامت دائم و تابعیت کشور پرتغال پس از 5 سال
  • امکان همراهی با خانواده در پرتغال و اتحادیه اروپا.

به ‌دارندگان کارت ویزای طلایی پرتغال، اجازه اقامت موقت در پرتغال به مدت دو سال داده می‌شود که برای دو سال دیگر قابل تمدید است. تا پایان سال 5، دارندگان ویزای طلایی می‌توانند برای اقامت دائم یا شهروندی پرتغال، در صورتی که تمام شرایط قانونی دیگر برآورده شوند، درخواست دهند.

این نوع ویزا دارای سه‌تعرفه میباشد.

سرمایه گذاری و خرید ملک در پرتغال با قیمت تنها ۲۸۰ هزار یورو

این‌نوع املاک قدمتی ۳۰ ساله دارند و معمولا در مناطق مرزی و کم جمعیت از نظر سکونت میباشد البته لازم به ذکر است دولت پرتغال قصد دارد که این ملک ها را بازسازی کند و بعد از آن میتوان برای خرید و اخذ گلدن ویزا اقدام‌کنید لازم است به این نکته که این نوع روش زمان زیادی میبرد نیز توجه کنید.

سرمایه گذاری و خرید ملک در پرتغال با قیمت ۳۵۰ هزار یورو

با این تعرفه چه ملک مسکونی چه تجاری در تمامی شهرهای پرتغال به جز لیسبون و پورتو میتوان خریداری کنید.

سرمایه گذاری و خرید ملک در پرتغال با قیمت ۵۰۰ هزار یورو

این تعرفه کاملا مشابه با تعرفه قبلی میباشد اما با این تفاوت که در دو شهر پورتو و لیسبون نیز شما میتوانید ملک مسکونی یا تجاری خود را خریداری فرمایید.

شرایط لازم برای خرید ملک در پرتغال

الزامات برنامه ویزای طلایی پرتغال ممکن است بسته به سطح سرمایه گذاری متفاوت باشد، با این حال، سرمایه گذار برای خرید ملک در پرتغال موظف است موارد زیر را رعایت کند:

  • حفظ سرمایه املاک برای مدت 6 سال
  • وجوه باید از خارج وارد پرتغال شود.
  • یک سند معتبر برای ورود و اقامت قانونی در پرتغال؛
  • عدم سوء پیشینه کیفری؛
  • اقامت در پرتغال برای حداقل یک دوره 14 روزه، متوالی یا متناوب، در هر دوره ویزا 2 ساله.

چه کسی واجد شرایط اقامت پرتغال با خرید ملک است؟

همه شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا که به عنوان یک فرد تجاری یا از طریق شرکتی که در پرتغال یا در یکی دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا تأسیس شده است، می‌توانند فعالیت سرمایه‌گذاری انجام دهند. سرمایه گذاری به صورت شخصی یا از طریق یک شخص حقوقی که دارای شرایط خاصی باشد انجام شود. ولی در هر صورت شخص سرمایه گذار باید شرایط حضور فیزیکی 14 روزه را برآورده کند

پس از خرید خانه در پرتغال قبل از درخواست اقامت دائم، برای برنامه ویزای طلایی درخواست دهید. در این حالت اعضای خانواده خود از جمله همسر و همچنین فرزندان را می‌توانید همراه خود به پرتغال ببرید. در شرایط خاص (تا زمانی که بتوانید نشان دهید که از آن‌ها حمایت می‌کنید) حتی می‌توانید والدین خود یا همسرتان را نیز به پرتغال ببرید.

لازم به ذکر است که از صفر تا صد پروسه

  • خرید ملک
  • انتقال سند
  • بازدید ملک و
  • اخذ گلدن ویزا

برای متقاضی و پیوست کلاینت اصلی توسط وکلای خبره و متخصص ما و همچنین بومی پرتغال انجام میشود این نوع وکلا متخصص ملک فقط یک مشاور نیستند که محدود به یک شهر باشند به صورت اتوماتیک به تمام شهرها که در واقع سود خوبی دارند و از نظر مسکونی و تجاری، به سرتاسر پرتغال دسترسی دارند و همچنین با توجه به مقدار سرمایه کلایت ها و هدف سرمایه‌گذاری کامل راهنماییتون میکنند برای مثال کدام منطقه رشد اقتصادی بیشتری دارد، کدام مناطق برای خرید خانه های مسکونی بهتر است، چه خونه‌ای با چه متراژی بهتر است ‌یا کدام ملک برای خرید و اجاره دادن مناسب تر است و شرایط آن کمک حال شما مشوند.

اقامت پرتغال با خرید ملک از طریق موسسه اندیشه کو

از نظر زمان این پروسه و سرمایه‌گذاری و اخذ ویزای طلایی پرتغال حدود ۶ ماه طول میکشد البته به تعدا افراد خانواده، میزان سرمایه متقاضی و هدف شما از خرید بستگی دارد.

از طرفی ما املاکی را به شما پیشنهاد می کنیم که با خرید ملک در پرتغال استفاده تجاری داشته باشید یا بتوانید آن را اجاره دهید یا عزیزانی که قصد سکونت دارند را راهنمایی میکنیم تا زمان اخذ کارت شهروندی، گرفتن بیمه، ثبت نام در مدرسه و دانشگاه کنار شما کلاینت عزیز هستیم.

همچنین اگر قصد راه اندازی کسب و‌کار داشته باشید وکلای مشاور راه اندازی کسب و کار در پرتغال و غیره در تیم ما هستند که شما را در این خصوص راهنمایی خواهند کرد. برای اطلاع از شرایط سرمایه گذاری و خرید ملک در پرتغال می توانید فرم درخواست مشاوره را تکمیل و ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search

درخواست مشاوره تخصصی

شروع به تایپ کنید تا مقاله های مورد نظر خود را ببینید.

برای دریافت مشاوره مهاجرتی فرم زیر را پر کنید.